Foto Credits: Brand Minds

Cum a fost la Brand Minds 2017

May 30, 2017 By: In: BLOGG

Despre cum a fost la Brand Minds, am să vă povestesc foarte pe scurt, pentru că știm bine, ”ain’t nobody got time fo’ reading these days!”.

Dar mi-aș dori, totuși, să rămâneți cu ceva util după ce ați scanat textul următor, așa că voi enumera trei, cele mai importante lucruri, cu care am rămas după Brand Minds.

 

  1. Timpul este o resursă prețioasă, scumpă, limitată, dar nu cea mai importantă!

Ce ar putea fi mai important decât timpul în acest deceniu al lucrurilor pe fast-forward? Am învățat, din experiențe diverse, că oamenii. Lucru pe care mi l-am reconfirmat și la Brand Minds, din speech-urile invitaților.

E complicat și … nu prea. Chiar nu e. Imaginează-ți că ai tot timpul din lume și cea mai genială idee, dar nu ai oameni cu care să o pui în aplicare. Până faci de unul singur munca a zece oameni, se prea poate să ți-o ia alții înainte, pentru simplul fapt că au înțeles mai bine decât tine cât de important este să-ți construiști o echipă.

Apoi, imaginează-ți același scenariu cu un deadline de trei ori mai strâns, dar cu oameni buni, care muncesc alături de tine și, mai mult decât atât, livrează calitate în marja de timp necesară.

Deci, ce va fi? Un om și 5 ani de muncă sau 5 oameni și un an de muncă? :)

Foto Credits: Brand Minds
Foto Credits: Brand Minds
  1. Jos cu eșecul de pe piedestal!

Asta a fost lecția învățată de la Gary. Ne blocăm de prea multe ori și pentru perioade prea lungi pe lucrurile care nu merg, în loc să trecem peste și să mișcăm lucrurile înainte, în continuare.

Ce lucrează în detrimentul nostru? Timpul pe care nu-l mai putem recupera. Fapta e deja consumată, așa că hai să nu mai batem apa în piuă și să umplem cu apă ulcioarele goale în loc să încercăm să-l lipim pe cel spart. It’s a fast-forward world! Fie te adaptezi ritmului, fie te retragi și cobori o ligă mai jos. Și nu vrei asta, nu-i așa?

 

  1. Nu mai concerta soft rock iubitorilor de Jazz!

Cumva legată de a doua lecție, și aceasta, ultima, e în aceeași linie ideologică – doar că a doua era despre proces, iar aceasta este despre oameni și targetare.

Cineva din sală a întrebat, la un moment dat, ce e de făcut în momentul în care nu reușești să vinzi pe piața pe care ți-ai ales-o. Răspunsul a fost simplu: ești sigur că te adresezi cui trebuie? Este o întrebare deosebit de importantă, pentru că te aduce la aceeași resursă irecuperabilă: Timpul.

Nu pierde prea mult timp încercând să vinzi unui public care se arată reticent. Găsește oamenii care se identifică cu valorile business-ului sau proiectului tău și vorbește-le lor!

Și o scurtă concluzie suplimentară: deși trăim într-o eră din ce în ce mai tehnologizată și robotizată, societatea are nevoie, mai mult ca niciodată, de umanitate și empatie. Iar cei care vor înțelege acest insight, vor fi și cei care vor câștiga în această cursă.

Nu este despre a câștiga, ci despre a-i face pe alții să câștige! :)

 

Andrada Borda,

Marketing Specialist @ Comm’ON Branding Lab